Zásady ochrany osobních údajů

V tomto dokumentu se dozvíte, jak zpracováváme osobní údaje. Ochrana osobních údajů našich klientů a dodavatelů je pro nás prioritou. Tyto zásady blíže specifikují zpracování vašich údajů, jak se s nimi nakládá, kde a jak se uchovávají.

Společnost ZAMBI stav s.r.o., se sídlem Lidická 700/19, Veveří, 602 00, IČ: 06054986 (dále jen „správce“) tímto prohlašuje, že zpracovává osobní údaje podle platné legislativy uvedené v Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

  1. Jaké údaje správce zpracovává?

Osobní údaje, se kterými naše společnost jako správce nakládá, jsou:

  • identifikační údaje zákazníka, člena jeho orgánu či dodavatele (jméno, příjmení, datum narození, rodné číslo, IČ, adresa bydliště/sídla, telefonní číslo, e-mailová adresa, číslo občanského průkazu)
  • kontaktní údaje (adresa bydliště/sídla, telefonní číslo, e-mailová adresa)
  • informace nutné pro realizaci smluvních vztahů se zákazníky a dodavateli (údaje o objednaných službách, platební údaje, údaje o reklamacích).
  1. Za jakým účelem správce zpracovává osobní údaje?
      • Správce zpracovává osobní údaje za účelem řádného plnění smluvních vztahů, komunikace se zákazníky ohledně produktů a služeb. Dále k zpracování a správě objednávek, účetnictví, organizace přepravy, realizace smluvních vztahů.
      • Získání informací, díky kterým může správce vylepšit své služby, zejména zjišťování spokojenosti zákazníka. Poskytování nabídek na míru a cílenou reklamu, kterou je oprávněn zasílat zákazníkovi e-mailem či poštou.
  1. Jak dlouho osobní údaje správce uchovává?

Doba, po kterou správce uchovává osobní údaje získané za účelem plnění smluvního vztahu, je 10 let kvůli povinnosti archivace faktur na základě vnitrostátní účetní a daňové legislativy. Údaje zájemců o služby uchovává správce jen po nezbytně nutnou dobu k vyřízení poptávky a možnému uzavření smluvního vztahu.

  1. S kým dalším správce sdílí vaše osobní údaje a komu je předává?

Správce předává osobní údaje zákazníka pouze osobám a subjektům, které je potřebují k plnění uvedených účelů zpracování osobních údajů.

Osobní údaje správce může omezeně sdílet z dalšími zpracovateli, kteří zajišťují některé služby, například pro účely zpracování objednávek nabízených produktů či služeb, rozesílání listových zásilek, rozesílání hromadných e-mailových nabídek a obchodních sdělení, a to vše jen pro nezbytně nutnou dobu.

V případě nutnosti osobní údaje zákazníka může správce sdílet také s dozorovými úřady, soudy či advokátními kancelářemi, pokud je to nezbytné k zajištění naplnění smluvního vztahu mezi správcem a zákazníkem či dodržení zákonů a platných předpisů.

  1. Vaše práva při zpracování osobních údajů

Fyzická osoba, jejíž údaje zpracováváme, má právo požadovat od správce přístup k osobním údajům, právo na opravu, výmaz osobních údajů nebo omezení jejich zpracování. Dále má tato fyzická osoba právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů a právo na jejich přenositelnost.

V případě, že má fyzická osoba za to, že bylo porušeno či stále je porušováno nařízení zpracováním osobních údajů, má právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Jestliže bude vznesena námitka nebo stížnost proti zpracování osobních údajů, správce nebude v nakládání s osobními údaji dále pokračovat, pokud nebude mít oprávněné závažné důvody k dalšímu zpracování osobních údajů.